men klokka virket ikke ..

Categories HVERDAG

startet dagen med og bli vekket av mamma, hadde (faktisk) stilt vekkerklokka på vekking, men klokka virket ikke, lysene virket heller ikke for strømmen hadde tatt seg en tur. Strømmen kom faktisk ikke tilbake før jeg hadde vært på jobb i ca. 30 minutter. Været her jeg bor er helt forferdelig, regnet ramler mildt sakt ned som bøtter fra skyene. Jeg har iallefall ikke sommerfeeling!

dagen deretter på jobb har vært ganske grei. Jeg er heller ikke helt i form akkurat nå, noe som jeg ikke har vært de siste timene. Jeg plages mer eller mindre med hodepine og det er virkelig ikke normalt for meg (aldri hatt hodepine, nytt for meg). Jeg som da også hadde planer med Tina og gjengen der, så måtte jeg dessverre avlyse! sorry jenter, next time? 🙂

hatt en fin dag?

5 kommentarer

5 thoughts on “men klokka virket ikke ..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *