ear candle …

Categories HVERDAG

For en stund tilbake så satt jeg sammen med mamma og såg programmet som går på FEM, som heiter den andre siden og der snakka Gro Helen om noko kalla Ear Candle. Mamma blei straks intressert og lurte på om dette var noko som faktisk virka, vi var litt skeptiske til det, men fant ut at det går ann og prøve det ut. Og det har jeg og mamma gjort no på kvelden. UTROLIG!!

DET VIRKA! Jeg har bedre hørsel enn noen gang, jeg er plaget med litt dårlig hørsel på ene øret, men det stopper ikke meg frå å høyre hva folk forteller meg, den er ikke så dårlig! Men dette produktet kalles ear candle, funker ekstremt bra for meg! Anbefaler!!

Har du prøvd ear candle? (hvis) funket det på deg?

8 kommentarer

8 thoughts on “ear candle …

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *