Tusen takk …

Categories HVERDAG

Då var siste skoledag i boks for mange i dag, og kanskje for andre som hadde skoleslutt sist uke (bl.a min kjære bror, Knut). Har ellers hatt en fantastisk dag sammen med verdens herligste gjeng, jeg kan fremdeles ikke forstå at i dag var siste dagen jeg får være i klasse med denne gjengen! Skal si det er utrolig trist, har så lyst og være der flere år, er så fornøyd og være der! Vi hadde også en koselig avsluttning hele 1. klasse gjengen, med snop og brus. Jeg foretrakk jo heller vann og banan. 

Jeg fikk jo også verdens fineste gave med tre av damene som jeg har jobbet mest sammen med i år, og jeg sa takk både på skolen og sms, men jeg skriver tusen takk her også. Jeg føler meg heldig som har fått blitt kjent med dere og vi ses nok snart igjen (håper). Tusen takk Ann Karin, Wenche og Cathrine! Jeg har hatt et utrolig flott år sammen med dere, en flott siste år.

 

har dere hatt siste skoledag i dag?
(vis ikke) når hadde du din siste skoledag?
Hva skal du gjøre senere i dag? 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *