… Har nå blitt fagarbeider i BUA

Categories HVERDAG

Jeg har vist siden jeg startet som lærling at jeg skulle opp til en spesiell og stor prøve for meg siste året som lærling. Som er fagprøve. Denne uken fra Mandag til Onsdag så har jeg hatt denne store prøven og jeg kan nå være stolt over mitt arbeid i BUA. Prøven var både hard og vanskelig, men den ble ganske enkel når jeg fikk sett gjennom den. Hele mandag satt jeg og arbeidet med planarbeid som de som utdanner seg i denne faget MÅ gjøre. Jeg er så heldig nå at jeg slipper det nå. Eller slipper jo selvfølgelig ikke, det er jo en del av utdanningen min. Men for og gå rett på sak … jeg besto fagprøven og er nå fagarbeider i BUA.

…. så jeg vil si jeg er stolt over å ha bestått fagprøven!!

2 kommentarer

2 thoughts on “… Har nå blitt fagarbeider i BUA

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *