bloggvurdering – hvem ble det ?

Categories HVERDAG

i denne blogg VS blogg runden , ble vinneren Carolyn Johansen / http://www.caroiz.blogg.no  .. så da skal jeg skrive den først!



Inntrykk
Når jeg kommer inn på bloggen din med første taste trykk, så får jeg en kjempe fin følelse av at du er ei søt og utrolig herlig jente, noe som og blir merket i når du svarer på kommentarer.  Har jeg lest bloggen din en stund, og er fast leser av den, så er det bekreftet at du er det som inntrykket av bloggen din gir.

Design
Jeg elsker designet ditt! Det er utrolig fint, og jeg liker fargene! Det er velig greit med sidemenyen du har, og de er lett og skjønne seg på. Jeg liker veldig godt inspirasjons bildene dine i den ene sidemenyen. Headeren din derimot er utrolig fin, og fargene passer til resten av designet. 

Innhold
Du har bilder i hvert eneste innlegg som jeg har lest, og det er mye morsommere å lese en tekst med bilder enn bare ren tekst. Bildene dine har god kvaltitet. Jeg liker veldig godt antrekkene som du legger ut på bloggen, de inspirerer meg litt, og de er ikke kjedelige. Stilen din er helt utrolig! Du skriver også dessuten utrolig bra.

Karakter
Jeg gir deg karakter 6, for jeg finner ikke en eneste negativ ting om den utrolig fine bloggen din!

3 kommentarer

3 thoughts on “bloggvurdering – hvem ble det ?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *