Exuviance

Categories HVERDAG


Jeg har veldig følsom hud, og som i en videoblogg tidligere nevnt kan jeg bare bruke sminke fra i.d. bare minerals produkter. Og har vært fast bruker av produktet Exuviance, innen for det merket er det selvfølgelig mange produkter. Men har prøvd noen. Jeg er veldig fornøyd hitt til , jeg har ikke fått noen bivirkninger på produktet som gjør at jeg må slutte med det, og føler jeg endelig har funnet et produkt jeg kan bruke.  Men det kan fort snu og da må jeg finne et nytt produkt og bruke. Sånn er livet!

Produkter:

√ Exuviance Evning Restorative Complex

√ Exuviance Day Fluid Creme 

√ Exuviance Purifying cleaning gel

√ Exuviance Moisture balance toner

√ Exuviance Purifying Clay Masque

Jeg vil virkelig anbefale dette produktet! Har du prøvd produkter fra Exuviance?

 

Det ble ikke noe videoblogg .. dessverre!

5 kommentarer

5 thoughts on “Exuviance

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *