26 Mai

Categories HVERDAG

Hei! Nå har jeg akkuratt tatt en deilig dusj! Det har vært en fin dag tidligere i dag på jobb og etter jobb, brukte jeg tiden til å sløve på sofaen. Hodet funker fremdeles ikke stort. Etter en kjempe økt med mattematikkensdag på jobben så jeg stjernerrrr!

Jeg skal snart finne sengen, og kosepysjen skal på og jeg skal snart krype under den gode og varme dyna! Det blir deilig, selv om klokka ikke er alt for mye så begynner trøttheten og fange meg! Det er ikke lenge igjen til helg, så det skal bli godt og få slappe skikkelig av i helgen! Det er ikke ofte jeg begynner og si på torsdag eller tidligere at jeg gleder meg .. men gjør det nå!

hva har dere gjort i dag , kjære lesere ?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *