Så var det mandag igjen da …

Categories HVERDAG

I dag har vært på jobb i flere timer .. utrolig herlig! Har hatt arbeidsdag på kontoret fra 0830 til 1300. Må ha slike dager og siden jeg er lærling. Skrive oppgaver og styre med planer, er ikke bare bare .. men jeg må gjennom det for ålære om stoffet.

Været har forresten vært ganske så herlig den tiden jeg har vært ute, solen har vært fremme og varmet som bare det. Denne jenta som da selvfølgelig hadde kledd seg i full regndress måtte deretter kle av seg og bytte til noe lettere etter en stund!
Jeg såg heller ut som jeg hadde tatt antrekket ut av fiske og fritid katalog, mens de andre så ut som noen fine damer fra HM.

hvordan har din dag vært ?

2 kommentarer

2 thoughts on “Så var det mandag igjen da …

  1. Sv: Tusen takk for kommentaren! Uff, ja, er ikke lett å holde bloggen i gang på travle dager. Heldigvis funker internettet og alt igjen til nå. Men du blogger jo utrolig bra! Dessuten ofte, så det er jo gøy å gå inn på bloggen din – for du har jo nye innlegg for hver dag, i forhold til meg, hehe.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *