Olympus E-510

Categories HVERDAG

MITT KAMERA – OLYMPUS E510
Kamerat mitt heter Olympus E510. Jeg kjøpte det i 2009, så det er ikke så veldig gammelt. Jeg synes kamerat er kjempe bra, den tar utrolig fine bilder, og det er veldig lett og bruke. Det er et perfekt nybegynner kamera, rett og slett.  JEG LIKER DET VELDIG !!

OBJEKTIV
Jeg bruker to objektiver til mitt kamera som ernormalzoom (14-42mm) og en telezoom (40-150mm) til og ta mine bilder. Jeg kan jo ikke si det er verdens beste objektiv, etter som objektivene følgte med kamera når jeg kjøpte det. Jeg har et større ønske og få kjøpt flere objektiver som jeg kan bruke ( er veldig glad i fotografering). Det er veldig greit og tar veldig fine bilder.

ANNET UTSTYR – EXSTRA BLITZ , STATIV 
Jeg har exstra blitz som er kjøpt på lefdal. Blitzen har lav vekt og passer til alle Olympus E-system kamera. Den setter jeg på manuell, normal auto eller auto TTL for økt fleksibilitet. Har også kamera stativ som ikke tilhører selve speilreflekskamerat, det kjøpte jeg til 600 kr på clash Olsen, og jeg er stor fornøyd med det. Kan brukes til alle kamera hvor du kan skru kamerat på stativet. Bruker det også til mitt Sony videokamera.

SKAL SKAFFE
Har planer om (senere) og skaffe meg selvutløser til kameraet mitt, og kanskje noe flere objektiver til det. 

HAR DU ..
forslag på hvor en får tak i flere objektiver bortsett fra sider som lefdal.com, elkjøp eller expert. 

 

Har du speilreflekskamera? Har du kamera? Hvilket?

5 kommentarer

5 thoughts on “Olympus E-510

  1. Jeg har Nikon D5100, elsker det <3 Har også close-up filter (+1,+2,+4 og +10), starfilter, softfilter og skylight-filter. Så har jeg fjernkontroll hehe 😀 Jeg har jo også sann lite digitalkamera, kjekt og ha til turer der jeg ikke orker og bære på det store speilreflekset og er jo redd for det også!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *