Fantastisk vær uten like ..

Categories HVERDAG

Da er jeg snart ferdig for dagen, den har vært flott og det har det vært et fantastisk vær uten like! Så ikke slik ut tidligere idag! Jeg var ute på skoleplassen fra 0845 – 1430 og storkoste meg, sparket fotball og hadde det gøy. Fikk god respons fra de rundt. Jeg er den jenta som er redd for ballen, uansett type ballspill, så er jeg redd for ballen, spesielt og få den i ansiktet, HATE IT! 

Som jeg skrev tidligere i et innlegg så skulle jeg til frisøren i dag, og der har jeg vært fra klokken 1605 til 1830. Resultat? Det kommer ikke før i morgen, for jeg er sliten og trøtt og er tappet for energi. Sminket er jeg heller ikke, så resultatet kommer ut på bloggen senest i morgen.  Så nå skal jeg legge meg til og sove søtt og godt i sengen, drømme søt og ha fine drømmer! LOVE


0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *