KONKURRANSE

Categories HVERDAG

Hei dere!  Da har jeg tenkt og ha en liten konkurranse der dere vinner en overasskelse ( fylt med mye rart ). Konkurransen vil vare frem til torsdag eller fredag. Så det er bare og melde seg på så fort som mulig. Det blir tilfeldig trekt og det er utrolig lett og vinne. MELD DEG PÅ!

Det du trenger å gjøre:

– Skrive “JEG VIL VINNE” i kommentarfeltet. Du kan skrive så mange ganger du vil. (Større sjangse for å vinne)

– Husk å skrive navn, mail/blogg adresse (sånn at jeg får tak i deg).



Meld deg på da vell .. LYKKE TIL!
40 kommentarer

40 thoughts on “KONKURRANSE

  1. JEG VIL VINNE! JEG VIL VINNE! JEG VIL VINNE! JEG VIL VINNE! JEG VIL VINNE! JEG VIL VINNE! JEG VIL VINNE! JEG VIL VINNE! JEG VIL VINNE! JEG VIL VINNE! JEG VIL VINNE! JEG VIL VINNE! JEG VIL VINNE! JEG VIL VINNE! JEG VIL VINNE! 😀

  2. vil vinne.
    vil vinne.
    vil vinne.
    vil vinne.
    vil.vinne.
    vil.vinne.
    siden jeg hadde bursdag for 2 mnd siden så syns jeg at jeg skulle vinne,

  3. vil vinne ej 😀
    ej vil vinne faktisk,
    viste du ej vil vinne?
    ej he veldi lyst til å vinne vist du viste de 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *