STRØMMEN PÅ SUNNMØRE …

Categories HVERDAG

Dagen i går starta rart og jeg trodde først det var broren eller søsteren min som tullet med lyset, men det var det selvfølgelig ikke. Det var strømmen på hele sunnmøre som hadde bestemt seg for og gå. Det er vel stortsett det værste vi vet er at strømmen eller vannet her går, da er vi “hjelpesløse”. Men vi stålsetter oss. Så jeg startet faktisk dagen med og ordnet meg med mobillys og stearinlys, som viser til hvorfor jeg er så veldig brun på gårsdagens antrekk (slapp av.. jeg fjernet mye av det når strømmen kom tilbake). For en dag det var.

Jeg dro på jobb og håpet i all tro at strømmen var tilbake, men det var den ikke! Men det var koselig da, det er lyst ute så det var ingen fare for og være mørkeredd ( som jeg er veldig mye ). Det vet de som kjenner meg.  

vi ses! snakkes ♥

2 kommentarer

2 thoughts on “STRØMMEN PÅ SUNNMØRE …

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *