HUN TVANG MEG!

Categories HVERDAG

Hei dere!Da har jeg kommet hjem, vært hjemme en stund nå. Skal om ikke så lenge stikke på korøving med en herlig gjeng som jeg er på hver mandag. Elsker mandager (spesielt pga korøving) men og for mye annet kos. Men det kommer til og bli bra, for alle i koret er så herlige! Hahah, snakkes senere, HA EN FIN MANDAG .. 
Jeg vil også si at jeg savner veldig bestevenninnen min Tina Marie, men det var hun som tvang meg til og blogge også nå før korøving ( jeg som hadde tenkt å vente til etter korøving) … 😉 KOS DERE ALLE SAMMEN!



1 kommentar

1 thought on “HUN TVANG MEG!

  1. Jaa jøss må jo blogge da , ej he ikkje noke bedre å gjer på.. koffør ikkje gi meg lese material 🙂 ??

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *