MÅNEDEN SOM GIKK – FEBRUAR

Categories HVERDAG

I Februar så har jeg hatt det helt fantastisk. Har vært sammen med verdens herligste kjæreste store deler av måneden, og det er herlig! Jeg har også vært sammen med en god venninne, Emilie! Som har vært allertiders. Må selvfølgelig prøve og møte henner mer enn hva jeg har gjort og når begge har tid. Har også fått roser av kjæresten. Så måneden har vært ubeskrivelig med andre ord, men her kommer bilderrrrr :


fikk denne søtingen her i valentines gave med kjæresten ♥


spiste mye kiwi!


Første turen til golleneset 2011,  kanskje jeg skal dra ditt med kjæresten ?


Hadde meg noen minutter bort mot mulevika , for å ta noen fiine bilder! fikk skikkelig blinkskudd.

Dette var da min måned, hvordan var din februar måned?

1 kommentar

1 thought on “MÅNEDEN SOM GIKK – FEBRUAR

  1. Sv: Ah, wok er så godt 😀 Nei i dag ble det bare nede på banen en tur, før jeg jogget/delvis gikk, vart sååå sliten haha, tilbake til Voldsund. Har planer om å begynne nede på studioet jeg også, ble nok litt inspirert av kommentaren din, ja 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *