“VINTERFERIE KONKURRANSE”

Categories HVERDAG

Hallois. Nå tenkte jeg og kjøre en “vinterferie konkurranse” som skal foregå fra i dag til neste søndag. Så jeg gjør premien da selvfølgelig litt vel spesiell. Så vil jeg jo selvfølgelig ønske ALLE en skikkelig god og herlig vinterferie, jeg har da selvfølgelig ikke vinterferie, men det gjør meg ingenting. Det er bare herlig på jobbe min.

1. Premie er ….
3 solkort til en verdi av 300 kr, det er jo herlig med solkort nå når det er så kaldt og gjerne vil ha litt farge, for solen som er fremme varmer ikke stort. Men den er selvfølgelig herlig på alle måter, solen er jo helt perfekt!  Det som dere skal gjøre er og sende inn et bilde på [email protected] av valgfritt tema, men du må selv være fotografen som har tatt bildet. Døme : venninnene dine , husdyret ditt eller naturen ( valgfritt ).

2. Premie er … 
film ( mama`s boy ) og ansiktsmaske ). Det dere trenger er å skrive i kommentarfeltet “JEG VIL VINNE” .

3. premie er …
er en eos lypsyl med honningsmak, den er ekstremt god, har den selv alltid med i veska mi.  Og det eneste dere skal gjøre her er og skrive din favoritt blogg, det er selvfølgelig alltid koselig dersom dere skriver min blogg, men det blir ikke no plusspoeng i margen for og skrive den.

HUSK! NAVN, EPOST ADRESSE ELLER BLOGG ADRESSE!


LYKKE TIL


22 kommentarer

22 thoughts on ““VINTERFERIE KONKURRANSE”

  1. Jeg vil vinne!
    Min favorittblogg er tcmn.blogg.no og olineholiiday.blogg.no, men jeg leser jo mange andre blogger 😉

  2. Sv: Aah, virkelig? Så gøy! Hvem kontaktet du, eller hvordan fikset du det? Har tenkt på det en stund, men vet liksom ikke helt hvordan det funker her ute, synes det er sååå flaut å være der alene med så mange ukjente, hehehe :p

  3. 2. Ej vil vinne:)
    3. Favorittblogg: linniiie.com
    Den e humoristisk, ironisk og fylt av kontrasta! den e variert, å en veit aldri ka en fe lese der:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *