HAR HATT LAPPEN I 1 ÅR ..

Categories HVERDAG

Hey all i hopa! I dag har jeg hatt en nokså travel dag, men den har vært herlig! Det har vært et utrolig fint vær, og noe sier meg at det kanskje blir den siste på en stund, og vi alle ønsker at fineværet skal vare lengst mulig.

Har vært på møte hos aktiv trening og har inngått en avtale med personlig trener, som skal hjelpe meg og trene styrke! Dette kommer til og bli spennende. Jeg gleder meg allerede til Fredag, å komme i gang med trening. Jeg er selvfølgelig medlem hos Aktiv trening i Herøy, og jeg utnytter det fult og helt, noe av det beste, trening ♥

Men over til overskriften : Har hatt lappen i 1 år, akkurat i dag den 22.02.2011, så har jeg hatt lappen i et helt år, jeg har lært mye gjennom dette året både om fart og regler. Jeg har jo også vært ganske så “uheldig” de siste månedene med bilen, speil har blitt knust og jeg har nå også klart å knuse frontlyset. Sist uke , flinke meg!

vi ses søte lesere! God natt ♥

2 kommentarer

2 thoughts on “HAR HATT LAPPEN I 1 ÅR ..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *