FAST LESER?

Categories HVERDAG

Hei guys! Bare lurte på om du er fast leser, eller bare innom av og til? Ser hva statistikken min viser. Så lurer jo litt på hvem som egentlig liker bloggen. Har dessverre null motivasjon og inspirasjon for tiden til bloggen. Noe som er synd siden jeg synes det er gøy å blogge og at jeg elsker det.  Liker å dele bilder jeg tar osv. Men har mistet helt grepet på fotografering etter at speilrefleksen min gikk i November, og har ikke hørt fra Elkjøp siden.

Btw, hvis noen har tips/ønsker på hva jeg kan blogge om? Så bare kom med det. Jeg har selvfølgelig en del jeg vet jeg kan skrive om, men vet ikke hva dere liker å lese, men jeg kan prøve meg fram og se om dere liker det. Kan kommentere innleggene litt bedre, dere er kjempe flinke, det er ikke noe med det, jeg er takknemmelig for at dere leser bloggen min. Statistikken min går oppover pga av dere, tusen takk for at dere tar dere tid ♥

fast leser eller bare innom ?

7 kommentarer

7 thoughts on “FAST LESER?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *