THE BOYS VAR FORNØYD!

Categories HVERDAG

Da var jeg tilbake igjen. Disse to dagene har vært fantastisk, har vært med kjæresten og har likt vært sekund sammen med han. Vi avsluttet kvelden i dag med film kveld med bestevenninna mi og kompisen hans. Såg to filmer og koste oss resten. Mye fliring og en del latteranfall (meg). Men kvelden ble vellykket. Snart sengen nå. Merker jeg savner kjæresten min allerede, skal bli god og se han til helgen igjen som kommer, blir herlig ♥

Ble også servert taco, og the boys var fornøyd!

6 kommentarer

6 thoughts on “THE BOYS VAR FORNØYD!

  1. Gutta boys var meir enn fornøgde med maten, men enda meir fornøgde med dei fine og kjekke jentene som var der 😉 Bortsett frå ho Gunn da, som dreiv å kneip meg heile tida… 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *