HELGEN I ÅLESUND

Categories HVERDAG

Hei søte lesere! Har vært for uten bloggen helt siden torsdag, har vært i Ålesund hos min bestevenninne Maya, og har bare storkost meg ekstremt mye! Jeg dro til henne på fredag, og har vært der til i dag. Hele helgen har vært kos. Var på “stor” shopping på Amfi Moa, funny! Fikk handlet noen godsaker, blant annet en knall rosa kosedress og noen utrolige lekre sko.

På lørdagskvelden var vi hos noen kompiser av Maya, og de hadde seriøst god musikksmak, de drakk og koste seg. Jeg drikker ikke siden jeg er avholds. Men jeg hadde det like kjekt selvom, lærte til med en kompis av henne og si skeptisk altfor mye, noe som ikke så braaa! Har tatt ekstremt med buss denne helgen, jeg som aaaaldri har tatt bussen på aldri så lenge.

Frokost på mc`donald, ikke et sunt alternativ, men likevel var det kjempe godt. naaaaaaam!

 

 

Helgen har vært uforglemmelig ♥

 

Hvordan har helgen deres vært?

1 kommentar

1 thought on “HELGEN I ÅLESUND

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *