2010

Categories HVERDAG

ådustore, kan ikke tro det er 2011!?!?!?!?!?!? Etter hodet mitt å dømme er jeg fremdeles i 2010. Det året har gått fort, med mange opp og nedturer. Nå skal jeg legge ut noen bilder gjennom mitt år, fra Januar til Desember. Det er gøy og se gjennom bilder fra året, minner.

Januar:

Jeg var mye syk i helgene, så det ble mye sofa ligging. Og var syk en del i ukene også, til min store forferdelse. Men fant ut at det kom av for mye jobbing til tider, kanskje?

Februar:

Hadde kor-opptreden med koret.


Var på tur med koret, hvor vi skulle stå på ski. Jeg fikk kjøre sykebil og snøscooter for første gang.Jeg besto teorien og oppkjøringa og fikk lappen: 22 februar. Det var den aller beste måneden hitt til. Men det skulle vise seg og bli mye bedre fremover de neste mnd.

Mars:

Det skjedde ikke så fryktelig mye denne måneden, jeg var i Ålesund på siste tannlege time. Jeg var også mye på besøk med familie og venner, det var da den perioden jeg synes det var stas og dra på besøk til venner og familie, når jeg hadde fått lappen. tut og kjøøøør!

April:

April måned kjøpte jeg og familien HERØY 10 PÅ TOPP KORT, vi hadde bestemt oss for og bli med på det. Vi gikk deretter på 1 fjelltopp pr.helg. Fikk med oss venner også. sprekinger??


mistet min aller bestevenn, etter 10 år med kos og klor, måtte ta farvel for hun hadde fått blodpropp i bena, og livet sto ikke til og redde. ærlighet: jeg gråt i flere dager.

Mai:

Jeg hadde en blogg pause fra 22 april til 3 mai. Inni den bloggpausen låg jeg hjemme på sofaen i 5 hele dager!!! Jeg var syk og mente selv at det var mine 5 værste dager av livet, for jeg var for syk til å kunne jobbe og være med venner.  Så måtte deretter stå over alt.

Var også på jentekveld hos min bestevenninne, Michelle! Utrolig gøy og fikk to nye venner den dagen som jeg fremdeles har litt kontakt med. Jeg og hun ene har også planer! 🙂

Jeg var på blåtur med barnehage jobben, og jeg angrer ikke et sekund at jeg ble med på det. Fikk en god venninne på den turen og det var helt herlig, kjenne den friske luften i ansiktet.

Juni:

Det var streik i Herøy, og det rammet både store og små. Inkludert meg! Jeg gikk selvfølgelig ikke ut i streik, men jeg ble mer utslitt enn når vi var fult personal. Men vi overlevde streiken også. Jeg ble også ikke kvitt nesesprayen og tørkepapiret, måtte til doktoren 3 ganger bare denne måneden. 1. Fikk feil medisin, så ble verre. 2. Fikk beskjed om det ikke var noe som feila meg. 3. Ble sjekka fra aids til kyssesykå. Halloooooo?

May-Britt, bestevenninna mi var på besøk for første gang. Og hun kom ikke på en av de kjedeligste helgene, hun kom når det var Maritime sommerdager. Så vi var ikke veldig mye hjemme. Været var strålende. Jeg var også en god del med familien.Selskap og slikt.

Juli:

Jeg var på kino med gode venner for å se på twilight – Eclipse. Vi var i Ulsteinvik på kino for de hadde ikke fått twilight filmen ut til Fosnavåg. Men seriøst hvor herlig det var å være på en kino som ikke klikka. Gjennom Juli klarte jeg også og glemme og slå av lysene på bilen, så titt og ofte måtte pappa lade opp bilen om natten.Jeg hadde bestemt meg for og rydde og vaske bilen både inni og ute. Den fikk skikkelig bilvask, polering og alt som skulle til. Kan vel si til dagsdato at den faktisk snart kanskje trenger det IGJEN!!!



August:

Jeg var på sommerferie sammen med familien min, vi var på forskjellige steder vi aldri hadde vært på før. Bergen, Flekkefjord, Stavanger, Kristiansand og Telemark. Det var en kjempe koselig tur sammen med de, og jeg trengte “stoffskifte”, herlig med ferie! Møte bestevennene mine som jeg hadde snakket med på facebook og msn. Anne derimot hadde jeg møtt før , men henne ble jeg kjent med uten om facebook og msn. 

Jeg begynte også i ny jobb, lærerassistent. Det var spennende når jeg begynte, bli kjent.

September:

Jeg begynte på spinning på aktiv sentere i herøy, det var forfriskende og jeg hadde bestemt meg for og ville begynne og trene, men som alt annet tabba det av. Hold på en liten stund både sammen med Frida og broren min. Hadde kjøpt treningsklær når jeg var på sommerferie i Lom, så det var ikke noe problem på den fronten. Jeg tok også en god del høstbilder sammen med søsteren min, selvom de fleste bildene var av meg.

Oktober:

Jeg hadde en jentekveld sammen med jentene mine, vi feiret at jeg ble hele 19 år, og det var skikkelig koselig og bare være sammen med dem. Vi såg på film og spiste pizza fra elmirs.

Var også i 80 års selskap til farmor og fikk møte hele familien, det var skikkelig koselig. Men det er ikke noe tips og springe rundt i hæler etter barn for å passe på.

November:

Det skjedde ikke så veldig mye, men ble sammen med verdens beste gutt ♥

Desember:

Tiden har gått så fort jeg har vært med gode venner og kjæresten min. Desember måned har vært helt fantastisk! Har vært mye hjemme og det har vært kos! Elsker det !

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *