NISSEFESTEN …. HEI HÅ!

Categories HVERDAG

I dag fant den årlige nissefesten sted på jobb, og helt ærlig, hva er vel skjønnere enn barn kledd opp som små nisser og nissekoner, med luer og rødmalte kinn? Åh, for en koselig dag da. Jeg var selv med og luen min satt også på toppen. Det ble kos for hele skolen, god jul ♥

Jeg hadde selvfølgelig denne gjette konkurransen i går, og det var en hel haug som svarte rett på det og som jeg og kanskje skrev at den som tippet riktig, skulle få en overraskelse i posten, men jeg har ikke nok til en overraskelse til alle dere 7 som svarte helt helt riktig!

Så jeg trekker en vinner om en liten stund og den skal selvfølgelig få en overraskelse … Men ikke vær redde, det kommer flere sjanser til og vinne mange fine premier her på bloggen nå i desember….  mer informasjon om hva som skal skje kommer senere…. Ses ! ♥

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *