FULLT MED FOLK , JULEHANDEL ?

Categories HVERDAG

Har nettopp kommet hjem fra Ålesund sammen med familien, har vært og møtt bestisen min Maya. Michelle var og til stede. Vi hadde det gøy, handlet klær, og snakket litt. Det var litt latter inni bildet og, møtte mange kjent folk,  blant annet møtte jeg Malen og Susanne, som er lenge siden jeg har sett. På Amfi Moa var det fult av folk som sikkert handlet julegaver.

Fikk og handlet noen julegaver og noe lite til meg selv, går selvfølgelig ikke ann å ikke handle noe til seg selv, så glad som jeg faktisk er i shopping. Men er ikke alene om det … Nå skal jeg spise hjemmelaget pizza med familien og ha litt lørdagskos, pynte til jul og ?

HVA SKAL DERE I KVELD ?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *