JEG VURDERER LINDA MERETE!

Categories HVERDAG

Den heldige som ble plukket ut ble Linda Merete .So here we go med vurderingen.


Headeren er kul, jeg liker den. Og så er jo jenta pen! Et veldig godt førsteintrykk, og man får lyst til å bla videre nedover.

Designet er enkelt, men fint! Jeg synes det er oversiktelig, med arkiv og kategorier på siden. Bakgrunnsfargen faller også i smak hos meg. Kan være litt kjedelig, da det ikke er brukt så mye html-koder.

Skrivemåten til Linda Merete er morsom og jeg finner ikke mange skrivefeil. Noen småfeil her og der, ellers bra. Hun skriver mye om vestborg, fotografering men også innlegg om hverdagen sin.

Bildene hennes er kjempe fine og klare, men det skulle vært mer av de!

Helhetlig vurdering av Linda Merete sin blogg er bra, med fine bilder og fin header. Gjerne litt flere bilder. Alltid gøy med variasjon fra bilder og tekst. Jeg liker denne bloggen her, så flere kommentarer og lesere er velfortjent til Linda Merete! Stå på 🙂 Jeg gir henne en sterk firer!

PS! HENNES NYE BLOGG ER .. HER

1 kommentar

1 thought on “JEG VURDERER LINDA MERETE!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *