11.nov.2010

Categories HVERDAG

I dag dro jeg som alltid på jobb om morgenkvisten, i minusgrader,kaldt………..men kulden trasset jeg og har hatt en fantastisk dag på jobb. Kom hjem igjen fra jobb i dag rundt klokken fem, spiste jeg en rask middag bestående av kjøttkaker og poteter. Før jeg skulle ta en liten snar tur til byen for å kjøre min mor og søster til noe skole tilstelling for 9 kl, polen!


Ja, jeg vil prøve og blogge bedre og mye mer fremover…. har hatt så mye og gjøre fortiden. Håper jeg kan få mer motivasjon og inspirasjon. Men når det også nærmer seg jul skal jeg ha en del konkurranser, har alt fått premier som skal bli utdelt i konkurransen,jeg skal ha konkurranser i desember 🙂  Snakkes, går til sengs nå! God natt ♥

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *