TRAVEL TO ÅLESUND!!

Categories HVERDAG

Da drar jeg snart mot Ålesund for og synge på Emblem Bedehus, hvor det er PIT STOP. Kvelden kommer til og være herlig med andre ord, har gledet meg kjempe lenge til dette, så dette blir en kjempe fin og minneverdig stund. Kanskje Maya kommer til og være der ? snx

 

Kommer ikke hjem før en gang i natt, så vis jeg ikke blogger når jeg kommer hjem, gjør jeg det i morgen tidlig. Vi har et mål om å nå 1 ferga, vis ikke rekker den blir det 3 ferga. Men er du i Ålesund område kom og hør på oss.

1 kommentar

1 thought on “TRAVEL TO ÅLESUND!!

  1. takk for at du la igjen din bloggadresse! fantastisk blogg! fine bilder! og bra innlegg! ønsker deg en kjempefin helg 😉 kos deg masse! kommer innom oftere her iallfall 😉 klem

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *