OM FACE YOUR FEAR

Categories HVERDAG

Denne boken har vært innom søsteren min sitt rom, og nå har den vært innom mitt. Jeg startet og lese i slutten av september. Ble ferdig i går kveld. Men har egentlig ikke lyst og være ferdig med den. Ikke enda, ikke NÅ! De første kapitlene er så fine, men så kommer jeg lengre og lengre inni boken, begynner og nærme seg slutten. Har virkelig ikke lyst og lese mer, legge boka fra meg og finner på noe annet. Det går en stund før jeg finner tilbake til boken som fremdeles ligger på samme plass som sist.

Har lenge vært fast leser av bloggen hennes, var på slutten redd for og gå innom og møte på et innlegg, hvor det ville komme til og stå at hun ikke var med oss lengre. Det var alltid like skummelt for hver gang jeg gikk innom bloggen hennes med tankene i hode mitt om hva jeg ville møte og hva jeg ville komme til og se når jeg kom inn på bloggen hennes. Men tilslutt en dag klarte hun ikke mer.

Min mening om boken ; FACE YOUR FEAR

Jeg synes at boken er helt fantastisk. Gripende, har gitt mye. Dager ting har vært vanskelig eller trist. Det og kunne lese om hennes kamp mot sykdommen. Fantastisk bok, sterke sider. Regine var ei utrolig vakker jente, hun fikk oppnad mye. Vet hun hjelper mange mennesker med denne boken.  Jeg likte den veldig godt og jeg anbefaler den på det sterkeste.

 

Har du lest boken til Regine ?

3 kommentarer

3 thoughts on “OM FACE YOUR FEAR

  1. Boka er kjempe fin, men ganske trist.. Gråt så mye mens jeg var dypt inn i boka. Denne boka for oss til å innse hvor heldige vi er med et godt helse, og innse hvor ille man kan ha det når man kjemper for livet.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *