REISEKLAR … MEN ER DET NOE JEG HAR GLEMT?

Categories HVERDAG

Reisefeberen er på plass, og jeg kan ikke vente med reise sammen med familien. Sommeren 2009 var noe av det beste jeg har opplevd, selv med flere timer i bil, var 12-14 timer i bil. Men det er noe dere lesere ikke kan lese om her på bloggen min,  er vel bare noen måneder siden jeg sletta halve bloggen! Noe som jeg kan si jeg angrer en god del på at jeg gjorde.. Men sommeren 2010 , kommer nåk til og bli enda bedre, jeg bare vet det !

Innhold i kofferten for sommerferien 2010 ..

√ Rettetang og hårføner
√ Undertøy
√ Sokker
√ Bukse(r)
√ Genser(er)
√ Singlet(er) og t-skjorte(r)
√ Sommerkjol(er)
√ Bikini(er)
√ Sengetøy og laken
√ Nattklær (pysjamasbukse & shorts)
√ Shorts(er)
√ mobil-lader og andre ladere
√ Sko (joggesko, sandaler og tøysko)
√ Toalettsaker
√ Sminke

Jeg er ikke helt ferdig med og pakke, har enda ikke pakket toalettsaker og små ting som skal være i vesken min.  Men er det noe jeg har glemt?

5 kommentarer

5 thoughts on “REISEKLAR … MEN ER DET NOE JEG HAR GLEMT?

  1. Hvor skal du? hvis du skal til et sted med sol, husk solkrem, after sun og body lotion:) hvis du skal en tur på byen så kanskje fvoritt parfymen og en nice kjole?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *