LÆRER MER AV OG GJØRE …

Categories HVERDAG

Våknet opp til solsteiken på rommet, temperaturen var for varm til å bli liggende så startet dagen tidlig. Har gjort "dagens gjøremål" som var og vaske badet jeg og min søster bruker.

Middag har nå fått plass i magen og jeg er både mett og svært fornøyd. Middag var også jeg som fikk lage, det er et under at det faktisk er jeg som lager den, jeg har aldri gjort det, så det må bli en ny vane at jeg får lage middag. Alt må jo læres og da må det jo gjøres, spesielt meg .. jeg lærer mer av og gjøre ting enn og bare sette meg ned og lese meg til det.

Hva skal du gjøre i dag ? Planer ?

3 kommentarer

3 thoughts on “LÆRER MER AV OG GJØRE …

  1. Helt sant, det gjør man :)) du lærer aldri om du ikke prøver deg frem <3
    Stolt av deg , du kommer til å bli verdens kreatvie husmor en gang i tiden <3
    Lykke til videre Bestevenn <3

  2. Mine planer for dagen er ikke det store , jeg har kommet hjem fra Ferie , Og skal slappe av etter mange timer’s Kjøring. Jeg har vært på tur med Fammilien min , vi reiste til Nordnorge . og tanta mi , og kusinene og fetterene , <3 nå venter jeg på åt de skal komme til trondheim siden vi kjørte før de kl 04 30 kjørte vi fra Sverige . Og vi kjørte noen timer før Tante og dem . Så vi lå veldig godt ann . <33

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *