FOR OG SE OM JEG FANT NOE FINT…

Categories HVERDAG

Har vært på besøk hos min kjære farmor, godt og se henne igjen. Det er lenge siden sist, selvom hun ikke bor så langt borte, faktisk helt nederst i bygda. Var der sammen med resten av familien (-) min bror, han var på andre steder. Snakka mye med henne, og det var kjekt. Jeg tok meg også en tur uti hagen hennes for og se om jeg fant noe fint og ta bilde av.

Etter en stund sa jeg til mamma at jeg fikk lyst på soft-is , og hvor får vi tak i det ? Jo , på mix. Fikk pappa til og kjøre innom mix for og kjøpe, så både jeg og søsteren min fikk soft-is spanderet av mamma og pappa. Deilig med is i sommervarmen, håper bare været holder seg slik som dette. Er så herlig med slike dager.

2 kommentarer

2 thoughts on “FOR OG SE OM JEG FANT NOE FINT…

  1. utruli fint vær i dag da 😀
    nice innlegg 😀 😀
    blogga en del i dag 😛
    jaja elska bloggen din snuppå<3
    -Mich<3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *