REGNFULL DAG

Categories HVERDAG

For en herlig dag! Denne morgenen startet med å våkne til et forferdelig regnvær, noe som det har gjort i hele dag.  For en regnfull dag det har vært.

Idag ble det en tur sammen med ei god venninde og vi kjørte mellom fosnavåg og ulsteinvik og plutselig så spør hun etter og ha vært en tur på cubus i ulsteinvik om hvor skiltet på bilen min er ?? Hvor har det tatt veien. Første tenke jeg jo det aller verste at noen hadde tatt det, men det er jo kanskje det de fleste ville tenkt når det gjaldt akkurat det.  Jeg slo telefon nummeret til faren min og fikk snakket med han angående mitt forsvunnende skilt .. så etter og ha kjørt venninda mi hjem dro jeg deretter hjem selv. Når jeg hadde passert herøybrua fikk jeg telefon fra min kjære far som hadde fått en telefon fra politiet. Hva mer? Jo, fikk beskjed om å hente det på Lanterna hos han som jobber der, skal si både jeg og han fikk oss en latter når jeg kom og skulle hente skiltet. Takk

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *