TEMPERATUREN ER TIL OG SLOSS FOR…

Categories HVERDAG

Endelig en dag hvor jeg kan ligge hjemme og slappe av.  Temperaturen er til og sloss for, og været er temmelig bra selvom solen ikke skinner,  fantastisk.  Jeg har gått rundt nå i flere timer i mine "egne" tanker og hele tiden trodd at klokka har vært mye mer enn hva den har vist på pc skjermen fra tid til annen.

Helgen er snart over for min del, og en ny uke med jobbmoro venter på meg.  Har ikke så alt for lenge og arbeide igjen i den fantastiske barnehagen jeg jobber i , så det kommer til og bli trist og ta farvel, men skal jobbe rett over gata.

Jeg hadde tidligere bestemt meg for og ta bloggfri dag, men jeg fant ut at jeg heller fikk spare det til en dag jeg faktisk ikke kom på noe og blogge om, så her sitter jeg nå, nåk en gang og forteller om en av mine avslappendes søndager ♥

Men nå er mitt spørsmål til dere ….
                hvordan har din søndag vært og hva har du drevet med i dag?

3 kommentarer

3 thoughts on “TEMPERATUREN ER TIL OG SLOSS FOR…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *