HER ER MIN OG HVA ER DA DIN ?

Categories HVERDAG

Hei cupcakes!  Nå tenkte jeg og dele mine favoritt klesbutikker med dere. Så dere får et innblikk av hvilke klesbutikker som er mine favoritter og mine kjøp.

Gina Tricot er en av mine favoritt butikker, jeg bruker nettbutikken mer, enn selve butikken som ligger i Ålesund. Prisen er flott! Klærne er FANTASTISKE!


ELSKER denne butikken her. Nelly.com har ekstremt mye fine klær og tilbehør. De har ekstremt nydelig sko og kjoler ikke minst, jeg er helt frelst når jeg er innom nettsiden. Som slagordet på nettsiden deres; "Nelly, mote på nett". Prisene er helt greie, du kan finne mye til en billig penge.

Dette var noen av klesbutikkene jeg bruker og handle med .. .. så fortell meg hva er dine favoritt klesbutikker?

4 kommentarer

4 thoughts on “HER ER MIN OG HVA ER DA DIN ?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *