UKJENT LYD

Categories HVERDAG

I dag tidlig våknet jeg av den ukjente lyd, som var vekkerklokka mi. I det jeg gikk ned trappen møtte jeg på pappa som var på vei ut døra for å dra på jobb. Jeg gikk i halvsøvne innpå badet og gjorde meg klar til en ny dag med morooo…

Dagen i dag har ikke blitt brukt til mer enn jobb i barnehagen, sammen herlige mennesker som jeg blir gladere og gladere i for hver eneste dag som kommer..  Når jeg kom hjem ble jeg sittendes litt foran pcen, som jeg nå har plassert meg foran igjen, jeg lå i sengen og så på en av favoritt filmene mine, twilight … ♥

Men nå skal jeg skifte til pysjamas, finne boken min og skru av pcen for kvelden. god natt og sov godt alle sammen

2 kommentarer

2 thoughts on “UKJENT LYD

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *