I WILL MISS YOU

Categories HVERDAG

God morgen.  Mange sover sikkert fremdeles, mens andre ikke gjør det, og jeg er en av dem.  Jeg skal på jobb snart noe jeg gleder meg virkelig til. 

Men det som gjør at jeg blogger så tidlig, er for at jeg vil ønske min bestevenninde, frida god tur til … hvor var det du skulle igjen? Jeg kommer vel på før eller senere, vis du ikke forteller det til meg. Hun skal iallefall til varmerestrøk, og bare kose seg sammen med familien. Hittil denne måneden har nesten ikke fått sett henne, utrolig! Jeg kommer virkelig til og savne deg, og håper vi vil finne på noe når du kommer hjem. Slik det ser ut nå så kommer du hjem en uke før jeg reiser på sommerferie.

kjempe glad i deg , lillemor ♥ I will miss you

1 kommentar

1 thought on “I WILL MISS YOU

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *