HERLIG DAG DET SKAL BLI ..

Categories HVERDAG

God morgen! For en herlig dag det skal bli i dag , med sol og varme! Er sikkelig typisk dagene etter maritime sommerfestival dagene har vært. Har vært våken siden halv 10 og kost meg i vært sekund. Også vært innom Statoil Fosnavåg og handlet grillmat til i dag, når fineværet har kommet må vi bare nyte det, for vi vet ikke hvor lenge det bestemmer seg for og bli værende.

Skal også senere kjøre maya til hareid så hun får tatt ferga tilbake til Ålesund, slik som jeg kommer til og savne henne, men vi har jo alltids facebook og msn. 

Nå skal jeg mixe litt musikk som jeg kan ha i bilen, så jeg slipper og høre på mamma mia soundtrack hele sommeren lang.

Hva skal DU gjøre i dag?
Har dere flott vær ?
Har DU musikktips og komme med ?

1 kommentar

1 thought on “HERLIG DAG DET SKAL BLI ..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *