BLÅTUR DEL 3

Categories HVERDAG

Stortsett så hadde vi vel klart og funnet ut hvor vi skulle denne dagen for det var vel enkelt og tippe for mange av oss, jeg viste jo selvfølgelig ikke det siden jeg aldri har vært her før så det var spennende og se hvor dette tok oss til! Stoppet ble et stykke unna hvor vi hadde sovet over denne natten, nærmere hadde navnet Brikedalsbreen!


Ser du delfinen?


meg foran Birkedalsbreen.. en herlig kald trekk var der også!

Tusen takk for en herlig tur sammen med dere folkens, jeg har hatt det kjempe gøy sammen med dere og dette er noe jeg alltid kommer til og huske og har virkelig lyst og bli med på flere slike turer sammen med dere!

1 kommentar

1 thought on “BLÅTUR DEL 3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *