HAIR EXSTANSIONS FRA LUXUSHAIR

Categories HVERDAG

Tidlig i april bestilte jeg meg nye clips on/off hairexstansions, men denne gangen fra luxushair. Jeg hadde lyst og prøve noe nytt, siden jeg aldri hadde prøvd deres hairexstansions.  Jeg har hold med sara`s siden jeg begynte og intressere meg.

Jeg kjøpte to pakker med exstansions fra luxushair og tenkte og ha dem på når jeg fikk farget håret i samme farge for det var det som var planen siden jeg hadde bestemt meg for en frisørtime i slutten av mai måned, for klipp og farging! Som jeg da også sa i et tidligere innlegg så ble jeg helt forelsket i den mørke fargen, og det havnet på mellom mørkt, for etter og ha prøvd det sist jeg var hos frisøren så følte jeg at det var det passet!

Her på bildet bruker jeg bare en pakke med exstansions, men jeg ser nå i etter tid at det kanskje er lurt for meg og bruke begge pakkene som jeg kjøpte siden håret mitt blir mye tykkere etter hvert, men nå passer det bra med en pakke for min del, etter å ha tynnet ut håret mitt hos favoritt frisøren min! Så jeg virkelig stor fornøyd med resultatet som dere kan se ovenfor.  Når jeg setter på meg exstansions så får jeg den lengden jeg ønsker!

Så jeg kommer til og handle hos luxushair! Jeg anbefaler det for dere lesere ♥

1 kommentar

1 thought on “HAIR EXSTANSIONS FRA LUXUSHAIR

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *