MIDDAG PÅ FOSNAVÅG BRYGGE

Categories HVERDAG

Har vært ute og spist middag med familien dag på fosnavåg brygge, maten var herlig og servitøren skal få ros for og være så ekstremt flink, de sier jeg ikke bare for at det var min bestevenn Frida som var vår servitør for dagen! Hun var kjempe flink! ♥

En flott resturang som jeg virkelig anbefaler dere ta turen  innom om dere en gang skal komme til fosnavåg eller bo i fosnavåg selvfølgelig! Jeg har vært noen ganger men jeg er ikke en av de "faste" kundene deres som stikker hode innom døren! ♥ ♥

Så har hatt en flott dag sammen med hele familien min, og det har vært herlig!

2 kommentarer

2 thoughts on “MIDDAG PÅ FOSNAVÅG BRYGGE

  1. Såå koselig da ;*<3
    Jeg fortsetter med å linke 1 blogger i hvert innlegg, så om du vil bli linket så er det bare å legge igjen bloggadressen din i ett av innleggene på bloggen min ♥ Dette er ikke ment som spam, kun en opplysning for din del ;*

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *