KVELD MED JENTENE!

Categories HVERDAG

Har hatt en flott kveld sammen med jentene mine i kveld, hadde jentekveld hjemme hos meg hvor vi spiste god mat og såg på film. Filmen var humoristisk og latter kom frem!! Film: I LOVE YOU , BETH COOPER!  Slike kvelder må vi virkelig ha flere av jenter, jeg har storkost meg mye sammen med dere, har ikke vært med dere på lenge og det å få se igjen min bestevenner! Maten var himmelsk, og det var ikke bare for at jeg laget den!


nesten klare?


meg og izzy ♥


meg og frida ♥


bestfriends forever ♥ love you girls


genialt =)


meg og michelle ♥


meg , izzy å michelle ♥

Avsluttet jentekvelden med at jeg kjøre alle sammen hjem, så nå er de trygt hjemme! De var også sikra med sikkerhetsbelter, som er veldig viktig.. når de sitter på med meg :

Hatt en fantastisk kveld sammen med dere, må gjentas flere ganger!
Snakkes ♥

4 kommentarer

4 thoughts on “KVELD MED JENTENE!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *