SAVNET ER STORT, 10052000 – 14042010

Categories HVERDAG

Dette er den verste dagen hittil! Du var min bestevenn, hun som alltid var hjemme når jeg kom hjem fra skolen, hun som alltid lå i sengen min, du som alltid var der!

Jeg har hatt deg siden jeg var 8 år. Jeg husker ikke så mye fra den tiden. Men du var redd oss alle sammen, du dro langt inn under sofaen i stua og der ble du til jeg kom og dro deg fram igjen, for jeg ville kose og klemme deg som aldri før! Allerede da hadde jeg og du fått et sterkt bånd. Den første tiden så jeg ikke ut på hendene mine, de var oppskrapa av kattebit og katteklor, men det er minner for resten av livet mitt.

Etter som tiden gikk vokste du og ble større, men du forble like nydelig som alltid! Du var en katt uten om det normale. Du fikk meg til og smile hele tiden når jeg var i nærheten av deg. Men nå er du ikke her mer og få meg til og smile når jeg er hos deg. Nå gråter jeg bare med tanken på at du er borte. Du har vært her i 10 år.
DU ER MIN BESTEVENN!

Når jeg kom hjem fra jobb i dag ,så håpet jeg virkelig at du kom til og være her. Jeg sa meg rundt og håpte du skulle komme springene frem fra en stein eller noe.  Men det gjorde du ikke, må bare innse at du er borte og ikke kommer tilbake. Men du er her fremdeles, du er i mitt ♥ 

Jeg ville ikke at du skulle lide mer, du har vært gjennom så mye, bare du går utenfor døra så kommer de andre kattene som bor her og angriper deg, du har vært syk  og nå dette her: blodpropp fra hjerte og ned til bena! Det var ikke dette jeg hadde venta meg, du var den snilleste katten jeg viste om og jeg er så glad i deg ♥

JEG KOMMER TIL OG SAVNE DEG, SAVNET ER STORT!

5 kommentarer

5 thoughts on “SAVNET ER STORT, 10052000 – 14042010

  1. uff så trist!! :/
    sv: Ja, bare helt nydelig! 🙂 Uffda, dumt han reagerte på det. Men det finnes jo anledninger du kan lage det likevel som du sier 🙂 Også blir det jo bare ekstra godt når man ikke spiser det for ofte.
    Ja, det er herlig å gå lange turer. Har ikke vært særlig flink til det jeg heller, men nå går jeg tur hver dag, enkelte turer lenger enn andre. Noen ganger er det bare så deilig å gå turer for å tenke osv 🙂 og andre ganger bare for at det føles godt eller fordi det er deilig med frisk luft :))

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *