1 RØDT VENSTRE ØYE

Categories HVERDAG

Hei cupcakes! Dagens planer har gått som smurt. Grilling ble det til middag istede for på kvelden.  Den herlige smaken av grillmat ♥  etter og ha spist grillmat gikk jeg inn i stuen igjen, siden det var ekstremt kaldt ute! Så da såg jeg opptak fra Lurt av Karlsen, og tror jeg seriøst ikke har flirt så ekstremt på lenge!


nam nam , herlig ♥


Når broren min kom hjem fra jobb startet mamma og lage finnbiff som er skav av reinsdyr.  Det er en av mine favoritter selvom vi ikke spiser det så ofte så går det greit, trenger ikke spise det hele tiden, for da går jeg jo leiii. Og når vi var ferdig med kveldsmaten, så tok jeg fram daimkake som jeg hadde kjøpt tidligere på meny!  Nå resten av kvelden skal jeg legge fra meg pcen min, for jeg har tydeligvis fått 1 rødt venstre øye, noe som ser litt rart ut men som sakt det er nåk bare for mye pc.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *