NYTE DET HERLIGE VÆRET

Categories HVERDAG

Hei dere! Nå har jeg vært våken ganske så lenge, men siden jeg ikke hadde noe spesielt og blogge om tidligere på morningen, og tror ikke jeg skal skrive så ekstremt mange innlegg om hva jeg holder på med på pcen for tiden, det er jo mer the sims 2.

Så nå har jeg nettopp kommet hjem fra fosnavåg! Har vært med mamma og søsteren min og handlet mat for helgen. Så nå skal det bli kos. Planene for kvelden er at vi kanskje skal grille grillmat ute når broren min er ferdig på jobb. Så vi får håper det været holder seg bra, for jeg er helt klar for grilling.  Ellers har jeg planer om å vaske og rydde romme mitt, vaske det grundig. Føler jeg ikke har gjort det på en god stund nå. Været er så herlig så jeg har tenkt og nyte det ekstremt.

Hva skal DU i dag?

2 kommentarer

2 thoughts on “NYTE DET HERLIGE VÆRET

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *