RUNDEBRANDEN

Categories HVERDAG

Hei dere! Nå har jeg kommet hjem fra fjelltur med familien, det var rett og slett herlig. Vi møtte på mange kjente og det var gøy!  Vi trudde først vi hadde gått helt feil når vi kom opp og såg alle andre navn bortsett fra rundebranden , men vi fant frem til slutt, og det var flott! Fikk tatt masse bilder av naturen, som kommer herrrrr:


Den vakre Kvalsvika som jeg bor på, her er baksida!


Ei ørn som jeg såg på oppstigninga.


Svinøya 🙂

Vi avsluttet turen med en tur på Lanterna for og spise middag, og maten der var nydelig! Jeg spiste fish & chips og det var naam, seriøst min favoritt! Vi var innom nauste våres en tur og for og se hvordan det var der.  Senere dro vi til mix og kjøpte årets første softis! Så dro vi hjem og nå har jeg fått besøk av Frida, så da skal vi finne på noe FUN!!

Snakkes ♥

1 kommentar

1 thought on “RUNDEBRANDEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *