AT DE KLARER DET….

Categories HVERDAG

God morgen dere!

Nå har jeg vært våken i 30 minutter mens søsteren min og venninden hennes har vært våken hele natten! At de klarer det sier bare jeg, hadde sikkert klart det jeg også om jeg bare hadde lagt god viljen min til. Jeg har vel faktisk ikke døgna siden jeg gikk i 7 klasse, når jeg hold på med døgning over msn, men nåk om døgning nå, hehe!

Det er så nydelig vær ute så jeg skal nyte sola ute i dag , kanskje det blir en tur på fjellet med familien, siden vi har fått Herøy 10 på topp kort!  Det skal bli gøy og se om jeg klarer og gå på 10 topper i år, klarer jeg det så will I be proud of myself!  Nå er det frokost på kjøkkene så da snakkes vi ♥

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *