FAVORITT SERIE NUMMER 1

Categories HVERDAG

Hei dere!

I dag har jeg hjulpet til hjemme i huset, har støvsuga stue/kjøkken/bad/gang med hjelp fra de andre, de har gjort mange andre ting sammen med de.  Ellers har jeg vel egentlig bare hatt rompa mi planta i sofaen, jeg og søsteren min har vel et lite "maraton" ghostwhispers opplegg framfor oss. Vi ser på det 24/7 og det er like gøy/trist og alt på en gang når jeg ser favoritt programmet mitt på fjernsynet. Mamma har vært så ekstremt snill med at hun har kjøpt sesong 1-4, så jeg har mye og se frem til siden det snart er 1 år siden jeg såg ghostwhispers sesong 1.



Favoritt serie nummer 1

8 kommentarer

8 thoughts on “FAVORITT SERIE NUMMER 1

  1. Jeg synes virkelig at du har en skikkelig fin blogg, og jeg kommer til å titte innom her hver gang jeg er innpå dataen 😀
    Har toppliste, melde deg på 😉 ?
    Thanks anyway ;D

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *