SNØSNØSNØ!

Categories HVERDAG

Hei og god morgen!

Nå er jeg klar til og sette meg inni bilen og høre på musikk og kjøre på jobb, men det er noe som irriterer meg ekstremt mye akkurat nå snør det ekstremt, og jeg vil IKKE ha mer snøsnøsnø! Vi har hatt det i over 3 månder nå og jeg er lei.

Men det er vel noe som er positivt med snøen også selvfølgelig, men når en har hatt det i over 3 månder, så begynner en virkelig og bli lei av det. Kulden er ekstrem den også. 

På Lørdag når jeg ble med familien min til byen så såg jeg sikkelig vår tegn, folk i byen gikk og vaska fortau, vindu og alt som gikk ann og vaske rett og slett, det var bare så herlig. Noen til og med satt fram ting de bruker om sommeren.


Men nå må jeg løpe, jeg begynner på jobb 08:15, men tenkte jeg skulle vere litt tidlig ute akkurat i dag siden jeg ikke vet hvordan veiene er innover mot jobben, her snør det ekstremt , når skal det stoppe tro?

Ps: Dagens antrekk kommer når jeg kommer hjem

Snakkes cuties♥

2 kommentarer

2 thoughts on “SNØSNØSNØ!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *