ENOGTJUENDE MARS TOTUSENOGTI

Categories HVERDAG

HERLIG SOOOOOL! Har brukt dagen nyttig siden jeg sto opp fra sengen 09.30! Jeg ble med familien bort på golleneset, fikk nordavinden i ansiktet og sikkelig sommer feelings, det var bare helt herlig. Jeg er mer en glad akkurat i dag ♥

Når vi kom hjem fra turen så spiste vi herlig middag , laks med poteter og hvit saus, nam! favoritt retten uten tvil ♥  Så rett etter middagen så spilte vi ticket to ride, jeg kom på første plass med 99 poeng!  Nå skal jeg kose meg hjemme resten av dagen, skal se filmen new moon som dumpa ned i postkassen her hjemme hos meg i går. heeeerlig♥ snakkes

4 kommentarer

4 thoughts on “ENOGTJUENDE MARS TOTUSENOGTI

  1. På det midterste bilete er ikkje horisonten bein, det er fyrste bud når du tek bilete…
    Det siste bilete var betre derimot! tenk på det vidare, å lukke til 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *