DAGEN…

Categories HVERDAG

Jeg er sliten om dagene, og har lite blogglyst. Har hatt dårlig oppdateringer på bloggen de siste dagene, noe som jeg synes er virkelig domt, dere skjønner det nåk. Akkurat nå sitter jeg godt plantet i sofaen i stua og redder det som er igjen av ryggen min, har slitt meg totalt ut i helgen, jobbhelg dere vet hvordan det er.

Etter at jeg kom hjem ryddet jeg soveromme mitt det med inkludert klesskap. Vasket exstansionen min, har ikke gjort det på en stund nå.  Senere på kvelden starter tv-kvelden min, første programmet som står på lista er Himmelblå!

Nå skal jeg lage meg litt kakao og kose meg familien som er hjemme i kveld.

Ser DU himmelblå?
Hva har DU gjort på i dag?

3 kommentarer

3 thoughts on “DAGEN…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *