GOD HELG KJÆRE DERE,

Categories HVERDAG

God helg kjære dere, håper dere kommer til og kose dere mye.

Er så superglad, endelig helg. Uka har gått kjempefort, jeg er ferdig med alle gjøremål som jeg skulle gjøre denne uken. Imorgen skal jeg slappe av og bare kose meg siden det er helg, så det kommer til og bli herlig! Jeg har tenkt og prøve og sove så lenge som mulig, men om jeg ikke tar feil så våkner jeg sikkert rundt 8-9 tiden. Men det er jo også en fin start på dagen. Gleder meg virkelig til og ta et klappertak på denne fantastiske helgen som jeg har i vente.

Nå skal jeg spille litt sims, se på tv ; salong makeover og brudens far. Sammen med verdens snilleste mamma og verdens snilleste søster, vi skal kose oss i kveld ♥  så dette betyr at jeg blir hjemme hele kvelden bare for å kose meg, siden vennene mine enten er med kjæresten eller med andre venner. Snakkes♥

Minner om konkurransen ; Dilaria fashion som jeg har her på bloggen. Bli med!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *