PARADISE HOTEL

Categories HVERDAG
Nå sitter jeg foran flattskjermen i stua og er dritt lei av reklamen som går på tv3 mens jeg ser paradise hotel , er pause iallefall vert 10 minutt gjennom hele episoden. Liker veldig godt og se på paradise hotel, men i går fikk jeg ikke sett det pga at jeg ikke var hjemme før kl. 22 og viste ikke at det paradise hotel hadde startet på tv3.

Bilde er fra sesongen som gikk i fjor.

Iallefall det er ikke så alt for mange serier jeg liker og se på tv, men paradise hotel er en av seriene jeg liker.  Okey, nå ble det veldig mye paradise hotel i dette innlegge. Tror jeg stopper før jeg får hakk i platen og skriver paradise hotel x 3
Nå er pausen ferdig så da skal jeg se videre. Snakkes ♥

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *